fredag 14 september 2012

Schampo med grönlera?

Är det jag eller tillverkarna som har missat något? Varför skulle jag köpa ett hundschampo med lera i? Jag använder schampo för att få bort lera. Det börjar kännas som ett omöjligt uppdrag att hitta någon webbutik som har hundschampo,fällar,koppel och halsband till ett vettigt pris. Jag tänker inte köpa något schampo som kostar mer per ml än vodka för det finner jag fullständigt orimligt. Jag skiter fullständigt i om man ska spä ut schampot, ett pris på runt 100kr för 200ml är ett skämt. Inte vågar jag vänta så länge till med att köpa schampo heller för Lexus är ruskigt snabb på att kasta sig ner och rulla sig i allt han hittar

1 kommentar:

  1. Ullschampo för fårskinnsfällar kanske är ett alternativ!? Brukar vara hudvänligt och skonsammt mot ullens naturliga fett.

    SvaraRadera