måndag 10 september 2012

Renare


Och framförallt så luktar han inte apa längre. Igår tänkte jag på vilken tur det var att vi inte åkte kollektivt. Hade vi åkt buss är risken stor att vi hade blivit avkastade rätt fort, där ser man en fördel med att det inte går att åka kollektivt här.
Måndagar är alltid en vilodag för Lexus så det händer inte mycket. Idag har det dock varit ovanligt lugnt vilket för en gångs skull inte beror på att jag är slö utan på att jag är korkad. I fredags plockade jag runt 8kg lingon som jag sedan bar hem ca en km, i lördags plockade jag 17kg och givetvis bar jag även hem dem. Efter det i lördags så var vi ute med hundarna i skogen och även igår var vi det. Jag hade ont i min fotled redan i fredags men jag kom fram till det begåvade beslutet att om jag bara ignorerade det så skulle det gå över. Med tanke på att jag ändå har haft skruvarna i foten i över 10 år så borde jag vid det här laget veta bättre. Nu känns det som om någon sitter och vrider en sked inne i min fotled och det är inte så bekvämt. Jag har beslutat att det ska kännas okej imorgon igen och då blir det roligare för Lexus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar