fredag 7 september 2012

Dagens motion avklarad

Spår av bäver
För ett par timmar sedan så gav jag och Lexus oss ut på jakt efter lingon. Nu blev det inte så mycket lingon som jag hade hoppats men varje kg är ett steg närmare en ny kamera. Varg har synts till lite för nära vilket gör att jag om möjligt vill ha hundarna ännu närmare. Att kombinera att plockas lingon med att hela tiden ha koll på en unghund var en inte helt perfekt kombination. Lexus var riktigt duktig och stundtals så låg han vid min ryggsäck och tog det lugnt. Några timmar ute i skogen gjorde sitt och nu är både jag och Lexus trötta. Bara så att ingen får för sig något så innebär ett par timmar i skogen inte att vi promenerade hela tiden utan vi promenerade en bit och sen plockade jag lingon där och sen gick vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar