fredag 20 juli 2012

Och ute faller regnet

och mig hittar man inne. Nu var jag snäll och satte på lite kaffe så att "arbetarna" inte slutar. Tanken är att väggen ska bli klar idag och det blir den nog.
Någon risk att fönstret trillar ur föreligger det inte längre. Snickaren som satte den tidigare panelen tyckte bevisligen att det räckte att sätta fast fönstret med 5 spikar i panelen. Inte så bra.
Lexus blir det svårare och svårare att få att ta det lugnt. Jag försöker träna lugna saker så att han ska bli trött men det slutar bara med att han studsar runt. Det lilla klumpen blir 5 månader idag. Han roar sig ibland med lugna saker och att tugga på trä är en sån sak. Han har helt klart blivit skälligare nu när han bara får ta det lugnt och det förvånar mig inte. Energin måste ut på något sätt

2 kommentarer:

  1. Ska han flisa den vedklampen lär han iaf få hålla på ett tag :)

    Skicka hit lite regn är du snäll. Jag håller på att dra ris och är helt slut. Men make vill ha tomten klar och så länge det inte regna lär jag inte få sluta. Så snälla skicka hit regnet så skickar jag solen!

    SvaraRadera
  2. Snabba dom är och fint blir de.

    SvaraRadera