onsdag 6 juni 2012

Jag som hade hoppats på träning

Jag ser inte direkt någon anledning att fira att det är nationaldagen. Istället så hade jag hoppats på att det skulle vara öppen träning på malungs kennelklubb fast det är röd dag. Efter att ha tittat i deras kalendarium så ser det mörkt ut för det. När det kommer till öppen träning här så är det rätt dåligt, all träning är på vardagar och att hinna till träningen är inte det lättaste. Vi bor på ena sidan om malung och kennelklubben och brukshundklubben finns på andra sidan. Nu skulle jag inte bli medlem i Malungs brukshundklubb igen även om de började ha träning på helgerna. Att ha varit medlem där i två omgångar är mer än nog för min del. Jag trivs bättre med att vara medlem i Mora brukshundklubb även om möjligheten att träna där är begränsad. Om bensin var gratis så skulle det bli mer träning
hits counter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar