tisdag 5 juni 2012

Det straffar sig att vara bekväm

I vanlig ordning så regnar det och jag tycker inte att det är så kul att stå ute och vänta på att Lexus ska göra ifrån sig. Lösningen blev att släppa ut honom ensam, jag hade förhoppningen att han skulle inse att det inte var något roligt ute och fort komma in. Det gick några minuter och jag beslutade mig för att gå ut och se vad han pysslade med. Jag hann inte många meter innan en glad Lexus kom skuttandes. Vad han hade gjort gick inte direkt att missa för han hade jord på munnen och benen. Det är helt klart dags att gå en runda i trädgården snart och fylla igen alla hål
hits counter

1 kommentar:

  1. I den där åldern är väl det mesta roligt oavsett om det regnr eller inte… En härlig tid men också jävligt skönt när polletterna börjar falla på plats…

    SvaraRadera