tisdag 1 maj 2012

Hade tänkt plugga

Nu blev det inte riktigt så för solen sken. Det blev istället en dag som ägnades åt att fixa i trädgården.
Yana
Häggen togs ner helt och nu återstår bara jobbet att såga upp den men det får det bli någon annan dag. Äppelträden som har bott i köket är nu planterade. Freyja och Lexus lekte en stund i trädgården och efter ett tag tyckte jag synd om Freyja. Lexus bet lite för mycket på henne så det blev koppel på för hans del.
Han kan se väldigt oskyldig ut.
Det blir intressant att se om han kommer att behålla tippöron eller inte. Jag kommer inte att göra något åt hans öron om de börjar resa sig eftersom jag är lika intresserad av utställning som att få en spik i foten.
Freyja
Jag gjorde en del tappra försök att ta bilder på Freyja och Yana men så fort jag skulle ta en bild så kom de mot mig.

5 kommentarer:

  1. Men vänster örat har väl börjat resa sig lite? Shakira har ett häng öra men vi skiter i utställning med så det spelar ingen roll.

    SvaraRadera
  2. Han har då betydligt bättre öron än sin käre mor i den här åldern.

    Vad förvånade vi blir att det blev synd om Freyja... Vi insåg ganska snabbt att det inte enbart var Rumba som höll igång vilda lekar hemma.

    SvaraRadera
  3. Ingalill: Öronen har börjat resa sig lite för mycket ibland så stundtals har han ståöron.

    Åsa: Med jämna mellanrum så står ena örat rakt upp men han är lika söt ändå.Han åkte på en tillsägelse igår av Yana när han tog fel på bayrare. Det resulterade i att han la sig platt och såg chockad ut. Får se om han kommer att komma ihåg att man inte ska bita i svansen på Yana

    SvaraRadera
  4. Fast om öronen reser sig upp kan han inte skylla på att tipparna är ivägen när du ryter till så att han inte hör ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, ja, men morsan hade ju ståndöron när vi hämtade henne...

    SvaraRadera