fredag 27 april 2012

Det finns alltid något positivt

Det här vädret börjar bli lite tröttsamt. Min jacka hinner inte torka innan det är dags att gå ut igen och regnet bara faller. Då är det tur att det även händer saker som är något mer positivt.
Valpen är fortfarande namnlös men till på måndag ska han ha ett namn. Vi har hunnit med en liten bilresa med honom och det gick bra, han låg mest och sov i mitt knä. Det kommer att dröja ett tag innan han får börja åka i bur men han har fått börja vänja sig vid den. Vi har en bur som står öppen i vardagsrummet och där går han gärna in och lägger sig och vilar.
Nästa positiva sak är att min inlämningsuppgift nu var rättad och det blev ett G på den, det gick bara att få G eller underkänd så jag får vara nöjd med det.
 Sen får jag även säga att det är roligt att min porslinsblomma blommar för första gången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar