lördag 18 februari 2012

Balansgång

Jag har insett att det inte är helt lätt att inte blogga anonymt. Det var riktigt skönt att under några år bara blogga under ett alias och lära känna människor genom bloggen. Nu känner jag mig utan tvekan lite begränsad i mitt skrivande. Det har hänt flera gånger att jag har tänkt skriva något och sen insett att det inte är lämpligt. En del som läser bloggen känner mig i verkliga livet eller vet i alla fall vem jag är,sen finns kategorin som läste min anonyma blogg och så finns det uppdelningen att folk som kände mig innan jag flyttade hit och dem som har lärt känna mig under de senaste åren. Eftersom jag inte känner för att bli utdriven ur byn av byfolket med högafflar så får jag fortsätta begränsa mig i mitt skrivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar