tisdag 10 januari 2012

Bevis för att jag inte bor mitt i skogen

Det finns faktiskt en busshållplats riktigt nära huset. Jag hade inte ens så här kort bit till en busshållplats när jag bodde i Uppsala. Bara för att det finns busshållplatser i byn så innebär det inte att det går att åka buss. Det är ett par år sedan som bussen slutade gå här i byn men vem vet kanske kommer det att bli buss i byn igen någon gång i framtiden.
Översnöade skoterspår

Träd
Jag försöker även avgöra om jag tycker om Google+ eller inte och än vet jag inte riktigt. Strukturen tilltalar mig dock betydligt mer än facebook men jag får se om jag blir kvar på Google+ eller inte

2 kommentarer:

  1. Jag har verkligen saknat snön i år, nu regnar det igen och hästarna har haltat i omgångar. vätan tar verkligen kål på deras hovar.

    SvaraRadera
  2. hahah vad roligt med en busshållplats utan buss

    SvaraRadera