tisdag 18 januari 2011

Dags för hjärntvätt

Mitt uppdrag nu är att intala mig själv att oavsett hur det går på tävlingen på lördag så är det bra träning. Om det går bra på tävlingen så är det så nära ett mirakel som det kan bli. Det har blivit för lite träning den senaste månaden. Om det inte har varit för kallt för träning så har det varit för halt och det är nog bara att acceptera att det är så när man bor här. Nu i efterhand kan jag tycka att jag borde ha insett det olämpliga i att anmäla till en tävling mitt i vintern men det är alltid lätt att vara efterklok.

2 kommentarer:

  1. Nu är anmälan gjord iaf och jag hoppas inte att ni stryker er :)
    En träningskompis sa till mig att; "Du har ju trots allt betalat för tiden på planen så det är helt upp till dig vad du vill genomföra. Om du bara vill köra linförigheten så gör det och dra igång en jäkla belöning direkt efter." Det ska bli spännande att höra hur det går för er, jag hoppas att du håller fast vid träningstanken, då brukar det gå som bäst :D

    Carina

    SvaraRadera
  2. Nej stryka oss kommer vi inte att göra. Går det riktigt åt helvete så får jag allt se till att publiken kommer ihåg oss i alla fall=)

    SvaraRadera